FOGÁSZATI TERMÉKEK RENDELÉSEKOR FELMERÜLŐ ÁLLTALÁNOS KÉRDÉSEK - VÁLASZOK
Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?
Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.
Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?
A csomagokat a DHL Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában egy-két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Túlméretes csomagok esetében egyedi szállításra lesz szükség, hogy gondtalanul megkapja a rendelését.
Felveszi velem a futárszolgálat a kapcsolatot?
Természetesen igen, a futárszolgálat minden esetben értesíti Önt e-mailben a kiszállítás napján.
Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?
Természetesen igen, az üzletünkben. Bankkártyás és készpénzes fizetési lehetőség közül is lehet választani.
Hogyan fizessem ki a rendelésemet?
Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a megrendelését. Bolti átvétel esetén készpénzzel, vagy bankkártyával is fizethet az üzletben.
Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.