MENÜ

Gyakran ismételt kérdések

FOGÁSZATI TERMÉKEK RENDELÉSEKOR FELMERÜLŐ ÁLLTALÁNOS KÉRDÉSEK - VÁLASZOK

 

Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?

Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.

 

Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a DHL Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában egy-két munkanapon belül, leterheltség függvényében. Túlméretes csomagok esetében egyedi szállításra lesz szükség, hogy gondtalanul megkapja a rendelését.

 

Felveszi velem a futárszolgálat a kapcsolatot?

Természetesen igen, a futárszolgálat minden esetben értesíti Önt e-mailben a kiszállítás napján.

 

Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?

Természetesen igen, az üzletünkben. Bankkártyás és készpénzes fizetési lehetőség közül is lehet választani.

 

Hogyan fizessem ki a rendelésemet?

Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a megrendelését. Bolti átvétel esetén készpénzzel, vagy bankkártyával is fizethet az üzletben.

 

Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?

Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.


Széchenyi Terv Plusz EU